07 mei 2007

Wat moet je ermee bedoelen. Het is wat het is.
Je durft de telefoon niet op te nemen.
Ik wou niet onbeschoft zijn.
Maar die hond zat me steeds aan te kijken.
Als dat nou weer gebeurt?
Ze snappen nou niet dat je dat niet leuk vindt.
Hoe gaat het nou dan?
Die heeft tante Tinnie gewonnen in de Postcodeloterij
Je moet het wel even wassen. Hij was nog nieuw.
Ik heb hem er zelf uit gehaald.
Je hebt je eigen leven allemaal.
Dat beest heeft er gewoon uitslag van.
Jij hebt gelukkig een tuin. Hier heb je die tasjes.
Anders neem ik ze zo wel mee.
Maak jij even een goede beurt.
Maar tegenwoordig kan je nergens meer leuk uitgaan.
Krijgt ie nou veel bekeuringen? Hij moet rijden.
Ga het nou nog een keer vragen, al is het voor je zelf.
Al ben je vijftig. Dat wist ie dus niet.
En toch vind ik die ander lekkerder.
Moet je nog een nagelborsteltje hebben Rob?
Jij hebt een beetje heksennagels. Ja , heel apart.
Er horen dingetjes bij. Ik was verbaasd.
Heb jij misschien nog een oude stofzuiger?
Dan kan je gelijk even kijken wat weg kan.
We gaan er op z’n tijd mee stoppen.

Geen opmerkingen: